Linkpizza

maandag 1 oktober 2018

Update 6 Futurenet

Wekelijkste update Futurenet deel 6
Kan je nou echt een passief inkomen opbouwen met Futurenet? Ik ben ervan overtuigd dat het mogelijk is. Hoe snel je dit kan realiseren ligt er helemaal aan hoeveel geld je bereidt bent in te leggen en of je een team wilt opbouwen of niet. Ik ben iets meer dan een maand geleden ingestapt met 150 dollar en naar verwachting kan ik over 1,5 week een extra adpack aanschaffen van 50 dollar. Vanaf dan zal ik telkens sneller een extra adpack kunnen aanschaffen. Voor nu is het een kwestie van geduld, aangezien ik mezelf heb beloofd om niet meer eigen geld in te leggen. Het kan sneller gaan, bijvoorbeeld door een team op te bouwen of door een hoger bedrag te investeren. Hoe meer adpacks je hebt, hoe sneller je een extra adpack kan aanschaffen van je commissies. Tot nu toe heb ik naast dit blog nog niet heel veel moeite gestoken in het aanbevelen van Futurenet, waardoor ik nu nog geen team heb opgebouwd. Je krijgt van Futurenet namelijk een commissie over de adpacks die door jouw teamleden worden aangeschaft. Zo kan je meer geld verdienen, zonder dat je er zelf extra geld in hoeft te steken.

De stand van zaken

Hoogste tijd om je te laten zien om mijn saldo bij Futurenet in de afgelopen week is gegroeid:
Update futurenet 1-10-2018
01-10-2018
Update Futurenet 1-10-2018
24-09-2018



Voor de minder snelle rekenaars onder ons: In 1 week tijd zijn mijn adpacks 6,34 dollar meer waard geworden. Het gaat de laatste tijd wat minder snel dan toen ik net begon, toen groeide het met circa 1,20 dollar per dag. Zoals ik in mijn vorige update al schreef is Futurenet bezig met een aantal veranderingen door te voeren wat duidelijk invloed heeft op de waarde van de adpacks.

Hoe de groei verdeelt is over de verschillende dagen zie je hieronder:

Commissie Futurenet 1-10-2018

En per aangeschafte adpacks ziet het er zo uit:

Adpacks Futurenet 1-10-2018

Ook instappen?

Ben je nieuwsgierig geworden naar wat Futurenet voor jou kan betekenen? Of heb je nog twijfels Zoals ik elke keer al zeg kan je met een laag bedrag beginnen en is het niet noodzakelijk om een team op te bouwen als je geld wilt verdienen met Futurenet. Daardoor is Futurenet ook geen piramidespel wat vaak wordt gesuggereerd. Wel blijft het net als met beleggen op de beurs, of beleggen via crowdfunding een risico, je geld is niet gegarandeerd. 

Vind jij het leuk om een gokje te wagen en wil jij je geld sneller laten groeien dan op een spaarrekening? Meld je dan aan via mijn link en ik help je op weg met alle vragen. 

Extra leuk: als je via mij aanmeld help je mij dus indirect mijn doel te realiseren, hoe leuk is dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!