Linkpizza

maandag 15 oktober 2018

Update 8 Futurenet


Update Futurenet
Na een oefening geduld van 7 weken heb ik afgelopen vrijdag mijn 4e adpack kunnen aanschaffen vanuit mijn 'verdiende' commissie. Toen ik vrijdagochtend op mijn Futurenet account keek zag ik dat mijn saldo (eindelijk) op 50 dollar stond, precies genoeg dus om een nieuw adpack aan te schaffen.

Ik ben heel erg van de cijfertjes, ik kijk dan ook dagelijks naar mijn verdiende commissie (ik moet bekennen: soms wel meerdere keren per dag 😳). Leuk is het dan om te zien dat je dagelijkse commissie ineens wat hoger is. Je weet dat het zo werkt, maar om het te zien vind ik in elk geval erg leuk!

En omdat de dagelijkse commissie nu hoger is zal het dit keer dan ook geen 7 weken duren voor ik een nieuwe adpack kan aanschaffen, op basis van de gemiddelde commissie van de afgelopen 7 weken zal ik naar verwachting over 5 weken weer een adpack kunnen aankopen.

De cijfers

Zoals elke week laat ik je weer zien wat de cijfers zijn tot nu toe. Daar komt nu een extra afbeelding bij, want doordat ik een 4e adpack heb aangekocht is mijn online saldo in één keer onderuit gekelderd. Als je dan alleen naar de plaatjes kijkt zie je een vertekent beeld:
Futurenet 15-10-18
15-10-2018
Vorige week zag het er nog zo uit:
Futurenet 8-10-18
08-10-2018

Omdat bovenstaande afbeeldingen wellicht wat onduidelijk worden zal ik vanaf volgende week alleen nog dit overzicht met je delen, dat geeft veel duidelijker weer wat er tot nu toe is gebeurd:


Totaal commissies Futurenet

Zoals je hierboven kunt zien heb ik nu bijna 57 dollar terug verdiend van mijn 150 dollar die ik heb geïnvesteerd. Niet verkeerd, al zeg ik het zelf, in 7 weken tijd.

Nog even de laatste cijfers, de commissies per dag en de verdiensten per adpack:

Adpacks 15-10-18

Zoals je hierboven kunt zien heb ik afgelopen vrijdagochtend een 4e adpack aangeschaft en daarvan tot vanochtend ruimt een euro terugverdiend.

Futurenet commissies 15-10-18


Hierboven kan je zien dat de commissies per dag sinds de aankoop van mijn 4e adpack niet meer onder de 1 dollar per dag zijn geweest. Nou ja, die van vandaag staat nog lager, maar dit overzicht is van 8 uur vanochtend.

Kan het nou niet sneller?

Ja hoor, zeker kan het sneller. Als je begint met een grotere investering dan kan je ook sneller meer adpacks aanschaffen. Zoals ik in mijn eerdere artikelen over Futurenet al heb geschreven wil ik juist laten zien dat je er ook kan komen met een minimale investering, maar daardoor gaat het ook langzamer dan je misschien zou willen. Ik begon dit artikel dan ook niet voor niets met een oefening in geduld. Want dat is het in dit geval wel. 

Heb je minder geduld en meer geld wat je zou willen investeren? Dan is het mooiste om met 500 dollar te beginnen. Dan begin je met 10 adpacks, wat (gebaseerd op mijn ervaring in de afgelopen 7 weken) gemiddeld zo'n 3 dollar per dag aan commissie zal opleveren. Dan kan je na ruim 2 weken al een nieuwe adpack vanuit commissie aanschaffen.

Een andere manier om sneller geld te verdienen met Futurenet is het bouwen van een team. Als mensen via jou ook investeren in Futurenet dan krijg jij daar een kleine vergoeding over. En brengen die mensen weer mensen aan, dan krijg jij daar ook nog een kleine vergoeding over. Dat gaat door tot 5 lagen. Het is niet noodzakelijk om een team te hebben, maar het versnelt alles wel. 

Er zijn mensen die door het bouwen van een team in een half jaar tijd een riant inkomen vanuit Futurenet kunnen halen. In principe kan iedereen dat bereiken, alleen moet je daar dan wel veel tijd en energie in steken. Heb je daar geen zin in? Dat is geen enkel probleem, dan moet je gewoon wat meer geduld hebben.

Ook benieuwd wat Futurenet voor jou kan betekenen? Meld je kosteloos aan via deze link. (let er op bij aanmelden dat bij sponsor 'dakpan18 staat). Je kan dan vrijblijvend bekijken hoe het één en ander eruit ziet.
Ben je net zo enthousiast als ik en wil je ook je eerste adpack(s) aanschaffen? Stuur mij dan een berichtje via het reactieformulier in de zijbalk op deze pagina en ik stuur je een stappenplan toe hoe je je adpacks kunt aanschaffen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!