Linkpizza

donderdag 20 september 2018

Adpacks, wat is is dat nou precies?

futurenet adpacks
In mijn artikelen over Futurenet noem ik regelmatig adpacks. Daarom hier een korte uitleg over wat een adpack eigenlijk is. In eerdere artikelen schreef ik er al wat over, maar vandaag dus een kort artikel over het fenomeen adpack. Wat naar mijn idee niet meer is dan een 'advertentie pakket'.

Avdverteren of investeren

Even nog over Futurenet. Dit is een groot social media platform met meerdere verdienmodellen. Zo kan je met Futurenet Adpro advertenties kopen, bij elke adpack koop je 800 views. Dit is ook het meest duidelijke verdienmodel: je deelt mee in de winst die Futurenet maakt, elke adpack wordt uiteindelijk 60 dollar waard. Hoe lang dit duurt is niet exact te zeggen, dit heeft te maken met het gaat met Futurenet. Vanuit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat dit ongeveer zo'n half jaar duurt.

Het lijkt er misschien op dat je investeert in Futurenet, maar je koopt niets minder dan een advertentie. Met extra voordeel dat het je geld kan opleveren, in tegenstelling tot adverteren op andere social media.
Zoals gezegd krijg je een commissie uitbetaald over de waarde van je adpack. Dit zie je dagelijks oplopen, de commissie wordt 2x per dag bijgeschreven. Hoe meer adpacks, hoe sneller de waarde oploopt. Sinds ik heb ontdekt waar ik die commissie kan is de gemiddelde commissie per adpack zo'n 40 cent per dag. Ik heb 3 adpacks gekocht, dus dat is voor de snelle rekenaars onder ons zo'n 1 dollar 20 per dag. Dat zie je ook terug in de wekelijkse updates die ik doe. De waarde blijft oplopen totdat de adpack 60 dollar waard is. Dan komt de adpack te vervallen en kan je je geld opnieuw investeren als je dat wilt.

Het maximale adpacks wat je kan bezitten is 400 van 50 dollar en 50 van 10 dollar.

Update februari 2019: inmiddels heb ik 10 adpacks in mijn bezit, waarvan 5 gekocht uit de dagelijks bijgeschreven commissie. Zelf heb ik dus 250 dollar geïnvesteerd. Als ik geen nieuwe adpacks zou bijkopen en mijn huidige adpacks zou laten uitlopen dan heb ik aan het eind van de rit 600 dollar in de pocket, een leuke rendement al zeg ik het zelf.

Commissies Futurenet



Maar dat is dus niet alles, want omdat je een advertentie koopt met 800 views kan je nog meer geld verdienen. Zeker als je een eigen bedrijf hebt, je genereert meer bezoekers naar je website en daarmee vergroot je de kans op meer verkopen.

Heb je geen eigen bedrijf? Geen probleem, je kan natuurlijk ook een advertentie aanmaken naar je blog of naar de website van een familielid, vriend of eventueel goed doel. Het aanmaken van een advertentie is verplicht binnen Futurenet Adpro.

Wil je extra geld verdienen via je advertenties bij Futurenet Adpro en je hebt geen eigen bedrijf? Dan is het mogelijk om via een partneraccount van bijvoorbeeld Booking.com, Bol.com of bijvoorbeeld Coolblue.

Lees ook mijn artikel met 5 tips om meer geld te verdienen.

Dat is nog niet alles

Naast de commissie die je krijgt over je advertenties is het ook mogelijk om een commissie te krijgen als er anderen via jou gaan adverteren bij Futurenet Adpro. Van elke adpack die via jouw referral link wordt aangekocht krijg jij 1% commissie. Bij 1 adpack is dat dus 50 cent. Dat is niet zo heel veel natuurlijk, maar ik zal je een rekenvoorbeeld geven waar ik zelf heel erg enthousiast van wordt:

Stel dat er 5 mensen via jou ook gaan adverteren bij Futurenet Adpro en zij beginnen met 1 adpack, dan krijg je dus 5x0,50 cent is 2,50 dollar.

En stel dat die 5 mensen ook weer 5 mensen aan zich weten te binden, dan krijg jij niet alleen over de 1e laag 1%, maar ook over de volgende laag, dat zijn dus 25 mensen. Als die allemaal weer 1 adpack aankopen dan krijg je (25x0,50) 12,50 dollar 

En zo gaat dat door tot 10 lagen:

Een voorbeeld als iedereen 5 mensen aan zich weet te binden, die allemaal 1 adpack aankopen:

Laag 1: 5 mensen = 2,50 dollar
Laag 2: 25 mensen = 12,50 dollar
Laag 3: 125 mensen = 62,50 dollar
Laag 4: 625 mensen = 312,50 dollar
Laag 5: 3.125 mensen = 1562,50 dollar

En dat is dus bij aanschaf van 1 adpack en tot 5 lagen uitgerekend. Dat gaat nog veel verder door en het kan heel anders uitpakken als je meer mensen enthousiast maakt.

Kort samengevat

Om een lang verhaal kort te maken: naar mijn idee is een adpack dus niets meer dan een advertentie, alleen krijg je nog winst uitgekeerd over je geïnvesteerde bedrag. Win-win situatie toch? En daarbij kan je extra geld verdienen als je wat gaat netwerken en mensen via jou laat adverteren.

Wil jij meer weten over hoe je geld kunt verdienen met Futurenet? Reageer hieronder en ik beantwoord al je vragen.
Wil jij direct al een kijkje nemen bij Futurenet? Dat kan via deze link. Let bij je inschrijving op dat er bij je sponsor mijn Futurenet naam staat: dakpan18. Alleen zo kom je in mijn team en kan ik je ondersteunen (en help je mij dichter bij mijn doel te komen 😊)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!