Linkpizza

maandag 24 september 2018

Update 5 Futurenet

Update 5 futurenet
De stand van zaken na een maand Futurenet lees je verder op in dit artikel. Ik moet zeggen dat ik het een apart fenomeen vind, om op deze manier je geld te verdienen. Maar hé, als het werkt dan werkt het toch? Zoals ik in mijn eerdere blogs al schreef heb ik mezelf beloofd om niet meer dan 150 dollar te investeren, maar om eerlijk te zijn vind ik het wel heel lastig om mezelf aan deze regel te houden. Het liefste stort ik nog wat bij zodat ik nog een paar adpacks kan kopen en waardoor de groei van mijn 'vermogen' meteen ook wat sneller gaat. Toch hou ik mezelf vooralsnog aan deze regel, want op deze manier kan ik iedereen laten zien dat je er ook kunt komen met een relatief lage investering.  Je kan namelijk al instappen met slechts 10 dollar, alleen gaat je groei dan een stuk langzamer. Ik dacht namelijk dat ik slim zou zijn als ik met mijn eerste 10 dollar commissie een 10 dollar adpack zou aanschaffen, maar toen ik op die link klikte kreeg ik de waarschuwing dat de opbouw van dat adpack een stuk langzamer zou gaan dan de adpacks van 50 dollar. Dus spaar ik nog maar even door tot mijn commissie op 50 dollar staat.

De stand van zaken

Ter vergelijk eerst even hoe het er vorige week bij stond:

update futurenet
En zojuist zag ik deze cijfers:
Update futurenet

De opbouw volgens de verschillende adpacks ziet er zo uit:

Update adpacks Futurenet
Zoals je kunt zien in onderstaand schema loopt de dagelijkse commissie iets terug. Nu is er onlangs een Futurenet Event geweest, waar een aantal wijzigingen zijn aangekondigd, dit kan verklaren waardoor de zaken er even anders voor staan. Dit gebeurd natuurlijk ook bij gewone beleggingen, dus hier maak ik me dan ook geen zorgen over. Het zal alleen wat langer duren voordat mijn adpacks hun waarde van 60 dollar hebben bereikt.

Commissies Futurenet


Naar verwachting kan ik half oktober vanuit mijn commissie een 4e adpack kopen, waardoor dan de opbouw wat sneller gaat. Totdat natuurlijk de eerste adpacks komen te vervallen en ik weer terug zal vallen naar 3 adpacks. Nadat ik 5x een adpack tot 60 dollar heb laten groeien, kan ik van die commissies een 4e adpack aanschaffen en daarna zal het telkens sneller, gaan. Het zogenaamde sneeuwbal effect.

Team bouwen

Het kan allemaal sneller gaan als je een team opbouwt. Als er mensen in je netwerk zijn die ook geïnteresseerd zijn en via jou ook gaan investeren in Futurenet. Je krijgt dan namelijk een kleine vergoeding per adpack die zij aanschaffen. En daar hoef je verder helemaal niets voor te doen. Nu denken veel mensen aan een piramidespel als ze zoiets horen, maar niets is minder waar. Bij een piramidespel ben je verplicht om andere mensen aan te brengen, anders verdien je er zelf niets aan. Daarbij is het in Nederland bij de wet verboden. Dit is echter een vorm van netwerkmarketing. En je bent zeker niet verplicht om dit te doen. Zoals je bij mij kan zien verdien je gewoon je geld, ook als je het alleen doet.

Wordt jij mijn eerste Frontliner? Als jij net zo nieuwsgierig bent naar Futurenet als ik een maand geleden, meld je dan vrijblijvend aan via deze link. Let er bij je inschrijving wel op dat er achter 'sponsor' mijn naam staat: dakpan18. Alleen dan kom je in mijn team en kan ik je ondersteunen bij alle vragen die je hebt. Je kunt eerst eens rustig rond kijken voordat je besluit om geld te investeren.

En heb je je aangemeld? Laat dat dan in een reactie hieronder weten. Dan stuur ik je een stappenplan toe, zodat je precies weet welke stappen je moet doen om je eerste adpacks aan te schaffen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!