Linkpizza

maandag 8 oktober 2018

Update 7 Futurenet

Update 7 Futurenet
Na ruim 6 weken met Futurenet bezig te zijn begint het ergens op te lijken. De afgelopen weken fluctueerden de commissies behoorlijk, maar sinds dit weekend zit er weer een goede stijgende lijn in wat ik per adpack verdien. Het totaal bedrag komt nu heel dicht bij de 50 dollar, als het zo doorgaat kan ik over 4 dagen een adpack erbij kopen. Stiekem vind ik heb nu best een beetje spannend worden, op een leuke manier. Net zoals in je kindertijd je uit kon kijken naar je verjaardag. In de volgende update hoop ik je in elk geval andere cijfers te kunnen laten zien.

Futurenet, meerdere verdienmodellen

Futurenet heeft meerdere verdienmodellen waar je kunt instappen. Op dit moment heb ik alleen 'adpro' vermeld, omdat dit ook het enige is waar ik mij op dit moment mee bezig houd. Naast adpro (de advertenties) is het ook mogelijk om de
futurocoin aan te schaffen, de bitcoin van Futurenet, is er een matrix en is er ook een app voor je telefoon. Helaas is die app er op dit moment alleen voor Android gebruikers en heb ik een iPhone. Zodra ik meer rendement uit mijn adpacks haal ga ik me ook verdiepen in de andere mogelijkheden om geld te verdienen. En dan ga ik uiteraard mijn ervaringen hier ook delen.

Stand van zaken

Vanochtend keek ik op mijn overzicht en zag ik  de volgende cijfers:

Futurenet 08-10-2018
08-10-2018
Ter vergelijk, vorige week waren dit de cijfers:

Futurenet 01-10-2018
01-10-2018
Deze week is mijn saldo dus 8 dollar en 9 cent gegroeid, in tegenstelling tot vorige week. Mijn adpacks waren toen 6,34 dollar meer waard geworden.

Hoe het per dag gegroeid is zie je hieronder:

Futurenet commissies 08-10-18
En per aangeschafte adpacks ziet het er zo uit:

Futurenet adpacks 8-10-18
Zoals je hierboven kunt zien duurt het nog wel even voordat de adpacks een waarde van 60 dollar hebben bereikt en komen te vervallen. In tussen tijd kan ik van mijn commissie naar verwachting dus wel een 4e adpack aanschaffen deze week. En vanaf dat moment gaat het weer wat sneller. Ik loop een beetje op de zaken vooruit, maar het zal in deze eerste fase zo'n 7 weken duren voordat ik van mijn commissie een extra adpack kan aanschaffen. Met 4 adpacks zal het naar verwachting zo'n 4-5 weken duren en met 5 adpacks zo'n 3-4 weken. Voor mij is dit een goede oefening geduld hebben, tot nu toe weet ik me te beheersen om meer adpacks erbij te kopen en het zo sneller te laten gaan.

Wat doe jij met je spaargeld, staat het op een spaarrekening of ben jij ook op zoek naar manieren om je geld sneller te laten groeien?
Wil jij meer weten over het investeren bij Futurenet? Reageer dan met JA hieronder en ik stuur je een bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!