Linkpizza

maandag 29 oktober 2018

Futurenet update 10


Update 10 Futurenet
Deze week waren de commissies bij Futurenet Adpro hoger dan de laatste tijd gebruikelijker was, leuk want op manier kan ik sneller weer een nieuw adpack aanschaffen. Helaas was de site een paar dagen niet bereikbaar waardoor ik ook geen commissie heb kunnen verdienen.

De reden hiervan was dat Futurenet voor Adpro overgaat op ander, stabieler systeem. Futurenet heeft in zo'n 2,5 jaar tijd ruim 4 miljoen gebruikers gekregen, dat kan het huidige systeem niet altijd even goed aan.

2 dagen geen commissie is helemaal niet zo erg, het duurt alleen wat langer voordat een adpack zijn waarden van 60 dollar krijgt, maar met de huidige hogere commissies gaat het gelukkig snel genoeg.

Laten we snel gaan kijken wat mijn adpacks de afgelopen week hebben gedaan:


Totaal terugverdiend

Op dit moment is het totaal bedrag wat ik aan commissies heb verdiend ruim 79 dollar. Dat betekent dus dat ik sinds 24 augustus ruim de helft van mijn investering heb terug verdiend in iets meer dan 2 maanden tijd.
Totaal commissies 29-10-18

Vorige week was het totaal van de commissies zo'n 10 dollar minder, al met al niet slecht gezien het feit dat ik 2 dagen geen commissie heb kunnen verdienen:

Futurenet commissies 22-10-18

Dit waren de commissies per dag, je ziet dan ook dat er op 25 en 26 oktober geen commissie is bijgeschreven. Futurenet schrijft de commissies 2x per dag bij, vanmiddag wordt er voor vandaag nog een keer wat bijgeschreven.
Futurenet commissies

Op onderstaande afbeelding zie je de verdiende bedragen per aangekochte adpacks. Zodra de adpacks 60 dollar waard zijn komen ze te vervallen, maar de verdiende commissie kan al wel eerder omgezet worden in een nieuwe adpack. Op 12 oktober heb ik vanuit mijn verdiende commissie een 4e adpack aangeschaft. Als het zo doorgaat kan ik over een week of 2 een 5e adpack aanschaffen en dan lopen de dagelijkse commissies weer op uiteraard.

Meer adpacks aanschaffen

Natuurlijk is het ook mogelijk om meer geld te investeren en daarmee meer adpacks aan te schaffen. Zelf heb ik er voor gekozen om dit niet te doen, alhoewel het wel heel erg verleidelijk wordt om nog eens 150 dollar te storten en 3 adpacks erbij aan te schaffen. De reden waarom ik het niet doe is dat ik graag wil laten zien dat je ook met een relatief kleine investering uiteindelijk aan een groot bedrag te komen. 

Als ik nu geen nieuwe adpacks meer aanschaf en de huidige vier laat verlopen dan heb ik in circa een half jaar tijd van mijn 150 dollar 240 dollar gemaakt (4 adpacks die dan 60 dollar waard zijn). Dat is een rendement die ik bij de bank niet kan halen. En met 4 adpacks is het dus een winst van 90 dollar, moet je nagaan wat je verdient als je 400 adpacks hebt, of zelfs 1.000!

Wil jij je geld ook sneller laten groeien? Meld je dan nu gratis aan bij Futurenet en stuur mij een bericht via het contactformulier hiernaast. Dan stuur ik je een stappenplan zodat je eenvoudig kunt beginnen.

 Interessant? Ik stel het zeer op prijs als je dit blog gaat volgen of dit artikel deelt op social media!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!