Linkpizza

maandag 22 oktober 2018

Futurenet update 9


Updat 9 Futurenet
Met de week word ik enthousiaster over Futurenet. 2 maanden geleden investeerde ik 150 dollar in Futurenet Adpro en inmiddels heb ik daarvan ruim 69 dollar terugverdiend. Van 3 adpacks ben ik inmiddels naar 4 adpacks gegaan. Stel dat ik niet verder zou willen gaan met Futurenet, dan heb ik na verloop van tijd in elk geval 90 dollar verdiend.

Hoe ik daarbij kom? Een adpack wordt na verloop van tijd 60 dollar waard. Met de 4 adpacks die ik nu heb is dat dus 240 dollar minus mijn eigen inleg van 150 dollar. Gemiddeld duurt het zo'n 4 maanden voordat een adpack zijn maximale waarde heeft bereikt. In een half jaar zou ik dan in dit specifieke geval 90 dollar rendement behaalt hebben, dat lukt niet als je je geld op een spaarrekening hebt staan.

Omdat ik zo enthousiast ben ga ik natuurlijk door en zal ik keer op keer mijn commissies herinvesteren zodra de teller in mijn online account op 50 dollar staat.
Het is niet precies te zeggen wanneer ik mijn 5e adpack kan aanschaffen, net als met andere vormen van investeren wisselt je behaalde rendement per dag.

Gebaseerd op de cijfers van de afgelopen tijd zal dat vanaf nu nog zo'n 3-4 weken duren, Hoe zagen die cijfers er dan uit de afgelopen tijd?

De stand van zaken

Zoals al eerder genoemd heb ik totaal nu 69,11 dollar terugverdiend van mijn investering:


Futurenet Adpro Commissies 22-10-18
Vorige week was dit nog 

Futurenet Adpro Commissies 15-10-18

Een verschil van 12,26 dollar in 1 week dus. Kan je voorstellen wat er gebeurd als ik (of jij) 40 of zelfs 400 adpacks zou hebben...


De commissies wisselen per dag, 2x per dag wordt dit bijgeschreven. Om 2 uur 's nachts en om 2 uur 's middags. De commissie van vandaag is dus nog maar de helft en er komt later vandaag nog wat bij.

Futurenet commissies 22-10-18


Per adpack heb ik nu het volgende terugverdiend:

Futurenet adpro 22-10-18
Wordt jij door mijn ervaringen nieuwsgierig wat Futurenet voor jou kan betekenen? Stuur  mij dan een bericht via het contactformulier en ik beantwoord al je vragen.

Wil je direct een kijkje nemen bij Futurenet? Meld je dan gratis en vrijblijvend aan via deze link. Stuur je mij dan ook nog een berichtje via het contactformulier, dan kan ik je een stappenplan toesturen hoe je eenvoudig jouw eerste adpacks kunt aanschaffen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!