Linkpizza

woensdag 21 november 2018

5 manieren om extra geld te verdienen

5 manieren om extra geld te verdienen
Zoals je aan de wekelijks terugkerende updates kunt zien ben ik druk bezig mijn vermogen te vergroten doormiddel van Futurenet Adpro, een mooi verdienmodel waarmee je een passief inkomen van wel 2.000 dollar per maand kunt behalen.

Omdat het niet voor iedereen mogelijk is geld vrij te maken om geld te investeren geef ik in dit artikel een 5 mogelijkheden waarmee je (extra) geld kunt verdienen. Als je dit geld vervolgens weer investeert in adpacks bij Futurenet hoeft het je geen, of weinig privé geld te kosten en kan je toch een leuk vermogen opbouwen.

Lees ook dit artikel om te ontdekken hoe je met Futurenet een passief inkomen kunt opbouwen.
Lees gauw verder en ontdek op welke 5 manieren je vrij eenvoudig extra geld kunt verdienen!

Mails lezen

Er zijn verschillende sites die je laten meeprofiteren van de vergoeding die zij ontvangen als er op een aanbieding geklikt wordt. Ze sturen je dagelijks 1 of meerdere mails. De vergoeding die je hiervoor ontvangt verschilt per website. Ik heb me ooit bij veel sites aangemeld en ik ben eigenlijk nog maar actief bij onderstaande 2 sites omdat die voor mij het meeste opleveren.
  1. Bij Euroclix en ontvang tot 15% korting op je online aankopen. Deze korting ontvang je via Euroclix. Je kunt extra geld verdienen bij Euroclix door te klikken op mails en door het invullen van enquêtes.

    Extra leuk bij Euroclix is dat je een hogere inwisselkoers krijgt als je wat langer wacht met het laten uitbetalen van je verdiende clix. Dit kan oplopen tot maximaal 70%. Reden genoeg dus om je direct aan te melden via deze link.
  2. Ook bij Spaaractief krijg je een vergoeding voor je online aankopen en kan je klikken op dagelijkse mails. Naast de dagelijkse mails kan je ook op de site van Spaaractief klikken op banners om extra te verdienen en maak je dagelijks kans op de jackpot.

Enquêtes invullen

Er zijn heel wat onderzoeksbureaus waar je geld krijgt voor het invullen van enquêtes. Ook hier springen er een aantal uit qua verdiensten die ik hieronder uitlicht. Let op: omdat ik lang niet altijd alle enquêtes invul heb ik niet echt een duidelijk beeld bij welke je het meeste geld verdiend, daarom staan ze in willekeurige volgorde:
  1. Stempunt
  2. Toluna
  3. i-Say
  4. GFK panel
  5. MySurvey
  6. Opinieland
  7. Pollland
  8. Opiniemeters
  9. Datadiggers
  10. Panelclix

Verkoop spullen die je niet gebruikt

Ga eens goed door je kledingkast heen, welke kleding kan nog goed een ronde mee die jij niet meer draagt? En duik meteen de andere kasten in. Hoeveel spullen heb jij ongebruikt staan waar een ander heel blij van kan worden? Er zijn verschillende mogelijkheden om je spullen te verkopen. Je kunt er voor kiezen om af en toe op een rommelmarkt te staan, maar ook online zijn er voldoende mogelijkheden:

  1. Verkoop je overbodige spullen via Marktplaats. Eigenlijk kan je hier al je spullen wel kwijt, alleen is het wel vaak zo dat veel mensen het onderste uit de kan willen.
  2. Verkoop je boeken, maar ook andere goederen via Bol.com. Misschien wat minder bekend, maar je kan heel wat verkopen via misschien wel de grootste online winkel van Nederland.
  3. Verkoop je nog goede kleding online via United Wardrobe, of ga naar een tweedehandskledingwinkel bij jou in de buurt. 

Bezuinigen

Er zijn ook genoeg manieren om te bezuinigen op je maandelijkse lasten. Zet bijvoorbeeld je verwarming 1 graad lager, bekijk of je je aankomend jaar goedkoper kunt verzekeren voor ziektekosten via een vergelijkingssite als Independer. Ook loont het de moeite om te kijken of je kunt overstappen naar een andere energieleverancier. Ook hiervoor kan je terecht bij Independer, of bij Pricewice. Als laatste kan je ook nog kijken wat het je scheelt als je overstapt naar een andere telecomaanbieder

Als je vervolgens het geld wat je maandelijks of jaarlijks bespaart apart zet, kan je dit weer gebruiken om meer adpacks aan te schaffen bij Futurenet.

Start een blog of videokanaal

Er zijn mogelijkheden om extra geld te verdienen met een blog of een videokanaal op bijvoorbeeld YouTube. Ik heb ervoor gekozen om mijn blog te starten op blogger.com. Dit is een gratis platform en biedt advertentiemogelijkheden via Google. Daarnaast kan je je aanmelden bij Linkpizza,  dit is de grootste marktplaats voor gesponsorde content. Plaats je een link naar een bedrijf die is aangesloten bij Linkpizza en er komt een verkoop uit voort dan krijg jij daar een provisie van. Het duurt wel even voordat je hier geld mee kan verdienen, je moet toch heel wat volgers/lezers hebben wil hier echt wat uitkomen.


Met deze manieren kan je ongemerkt best wel een bedrag bij elkaar sparen. Zeker als je alles wat je hiermee verdient (of bespaart) gelijk apart zet zodat je het niet kan uitgeven. Zelf heb ik hiervoor een extra spaarrekening geopend via KNAB, bij deze online bank kan je een onbeperkt aantal spaarrekeningen openen. Mijn besparingen per maand boek ik gelijk automatisch over, want uit ervaring weet het dat het anders toch op de grote hoop gaat en ongemerkt ook uitgegeven wordt.


Ik hoop dat ik je hiermee heb weten te inspireren en ik ben benieuwd of jij nog andere manieren hebt om geld te verdienen (buiten een reguliere baan om natuurlijk). Laat het weten in een reactie hieronder.

In dit artikel staan enkele affiliatelinks. Als jij iets koopt of je aanmeldt via één van deze links kan het zijn dat ik hier wat aan verdien. Het kost jou echter niets, het kan zelfs zijn dat het jou nog extra voordeel oplevert. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!