Linkpizza

maandag 3 september 2018

Update Futurenet


Update Futurenet
Zoals vorige week beloofd geef ik een update van mijn investering bij Futurenet. Zo'n anderhalve week geleden stapte ik in bij Futurenet, een combinatie van pure nieuwsgierigheid en het feit dat je geld bij de bank toch niets oplevert bij de huidige rentes. Ik maakte 150 dollar over naar Futurenet en kocht van 100 dollar 2 adpacks. Na een aantal dagen zag ik dagelijks mijn verdiensten en heb ik een derde adpack gekocht.

Net als bij andere investeringen is de hoeveelheid van je winst afhankelijk hoeveel je investeert. Hoe meer je investeert, hoe sneller je je vermogen (welk bedrag dan ook) zal zien groeien. In mijn geval zal het niet super snel gaan, omdat ik wel een beetje van de zekerheid ben. En tenslotte weet ik niet zo heel veel van Futurenet, dus blijf ik voorzichtig en zal ik niet snel meer geld bijstorten.




Stand van zaken na 1 week

Wat de stand een week geleden was lees je in mijn artikel 'Passief inkomen'. Vanochtend keek ik bij Futurenet en zag ik de volgende gegevens:

Saldo Futurenet

Futurenet verdeeld je opbrengst over 2 potjes, een advertentie account en je online account. Wat het doel hiervan is weet ik nog niet precies, maar zodra ik daar achter ben dan lees je dat in een volgend artikel. Vorige week zag je nog dat 1 van de potjes ruim 50 dollar was, op dat moment had ik mijn 3e adpack nog niet gekocht. Hoe de winst per aankoop is verdeeld zie je op de afbeelding hieronder:

Adpack Futurenet


Op dit moment heb ik dus bijna 10 dollar verdiend in iets meer dan een week tijd. Een adpack loopt totdat deze 60 dollar is en dan wordt deze automatisch uitbetaald. Hoe lang dit duurt is afhankelijk van de winst die Futurenet maakt. In de afbeelding hieronder zie je wat hoe de dagelijkse opbouw is, dat is dan voor alle adpacks bij elkaar:

Verdiensten Futurenet

Je kunt zien dat ik op 29 augustus minder heb verdiend dan op de andere dagen. Dat komt doordat ik die dag niet op tijd was met mijn advertenties te klikken. Om mee te delen in de winst is het namelijk wel noodzakelijk dat je 10 advertenties per dag bekijkt. Je hebt hiervoor 24 uur de tijd. Ben je te laat, dan stoppen je verdiensten totdat je weer 10 advertenties hebt bekeken. Heel erg is dat dus niet, alleen duurt het dan iets langer voordat je adpack 60 dollar waard is.

Herinvesteren

Zodra mijn online account is opgelopen naar 50 dollar zal ik dit bedrag gebruiken om een nieuwe adpack aan te schaffen, dan zullen mijn verdiensten automatisch wat sneller oplopen. En dat zal ik elke keer opnieuw doen, zo zal ik telkens sneller een nieuwe adpack kunnen aanschaffen. Naar verwachting kan ik nu binnen 4  รก 5 weken een nieuwe adpack aankopen, volgende week kom ik bij je terug met een nieuwe update!

Extra verdienen door adverteren

Zoals ik hierboven al schreef moet je om geld te verdienen wel dagelijks 10 advertenties aanklikken. Dat is niet alles, je kunt zelf ook advertenties aanmaken. Zo is elk adpack goed voor 800 'views'. Heb je een bedrijf, dan kan je op deze manier extra klanten werven, meer producten verkopen. Bijkomend voordeel is dat je hierdoor automatisch ook (iets) hoger in Google komt, doordat er een site is die naar jouw website verwijst. Dit is vooral handig als je landelijk, of misschien wel internationaal, levert aan je klanten. In mijn geval, een lokale winkel, is het iets minder interessant om voor mijn winkel te adverteren. Het is wel mogelijk om een doelgroep bepaling te doen, maar die gaat per land (geslacht en leeftijd), niet per regio. Toch maak ik wel degelijk advertenties aan voor mijn winkel, want ik heb ze toch, dus waarom dan niet gebruiken?

Ben jij nieuwsgierig geworden door mijn verhaal over Futurenet en wil je meer weten? Laat het me weten, dan leg ik je alles uit!

Wil je alvast rondkijken bij Futurenet? Meldt je dan gratis aan via de link in dit blog. Check bij je aanmelding of je sponsor 'dakpan18' is. Als dat het geval is kom je in mijn team en kan ik je helpen bij al je vragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!