Linkpizza

maandag 10 september 2018

Update 3 Futurenet


Inmiddels is het ruim 2 weken dat ik ben ingestapt bij Futurenet en zie ik de bedragen langzaam oplopen.  Met de huidige rentes loont het niet om je geld op een gewone spaarrekening te laten staan en daarom wilde ik eens uitproberen wat Futurenet doet. De verhalen die je leest op social media zijn soms zelfs lyrisch, tegenstanders noemen het scam of een pyramidespel. Dat laatste is geenzins het geval, want bij een pyramidespel moet je mensen onder je zien te krijgen om er zelf wat aan te verdienen. En dat is bij Futurenet niet het geval. Bij Futurenet kan je in je eentje, zelfs met een inleg van nog geen €50 uiteindelijk een maandelijks inkomen van circa €2.000 bereiken. Let wel, het blijft een investering dus resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. 


Zoals ik in mijn update van vorige week ook schreef ben ik slechts ingestapt met 150 dollar. Dit bedrag kan ik voor langere tijd missen (belangrijk bij investeringen) en ik wil wel wat sneller resultaat zien. Uiteraard kan je met elk gewenst bedrag instappen. Zowel met 50 dollar als met 1000 dollar of nog meer. Net als bij andere investeringen kan je met een hoger bedrag sneller resultaat zien, maar je risico is ook hoger.

Opbrengst vergeleken met vorige week

In de afbeeldingen hieronder kan je duidelijk de groei van mijn (kleine) vermogen zien:
Stand van zaken 3 september 2018

Stand van zaken 10 september 2018

Futurenet verdeelt je opbrengst (commissies) over 2 potjes, links is het advertentieaccount en links is het online account.  Je ziet dat beide bedragen leuk zijn opgelopen. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik vermoed dat rechts je opbouw is van de 50 dollar die je hebt geïnvesteerd en links de opbouw is van de 10 dollar die je verdient. Een adpack van 50 dollar stopt als deze een waarde heeft bereikt van 60 dollar. Dagelijks krijg je je commissies bijgeschreven, zoals je kan zien in onderstaande tabel:



Wat ik heel prettig vind (ik ben namelijk wel van de cijfertjes) is dat je ook kan zien wat je verschillende adpacks doen. Ik heb er nu dus 3, op verschillende momenten aangekocht. Op dit moment zijn de waardes van mijn adpacks als volgt:


Conclusie tot nu toe

Vooralsnog levert het meer rendement op dan bij de bank. Dat is zeker voor mij een reden om door te gaan met Futurenet. ik ben eigenlijk zo enthousiast dat ik het liefste nog meer geld zou investeren om sneller rendement te halen. Echter in dit geval hou ik mezelf aan mijn eigen afspraak dat ik niet meer zou investeren vanuit mijn eigen geld. Wel heb ik het plan opgevat om alle verdiensten die ik vanuit Euroclix en het invullen van enquêtes (lees hier het artikel wat ik daar over schreef) krijg ga omzetten in adpacks. 

Wil je nog meer weten over Futurenet? Laat het me dan weten in een reactie hieronder.
Wil je je al gratis inschrijven bij Futurenet om zelf een kijkje te nemen? Dat kan via deze link. Let op bij je inschrijving dat er staat dat je sponsor dakpan18 is. Alleen dan kom je in mijn team en kan ik je wegwijs maken en je helpen met al je vragen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!