Linkpizza

maandag 17 september 2018

Update 4 Futurenet

En alweer is er een week voorbij, wat gaat de tijd toch snel. Tijd dus weer voor de wekelijkse update van mijn Futurenet avontuur. Op 24 augustus begon ik met 2 adpacks van 50 dollar, 4 dagen later kocht ik daar een derde adpack bij. Sindsdien heb ik geen extra geld bijgestort omdat ik wil kijken hoever ik kom zonder er al te veel eigen geld in te steken. Aan de ene kant om niet zo'n groot risico te lopen, aan de andere kant om jou te laten zien dat je er ook kan komen met een relatief lage investering. Net als bij andere investeringen is het natuurlijk wel zo dat hoe meer je investeert, hoe groter je rendement kan zijn (en natuurlijk kan je verlies ook groter zijn). Mijn vermogensopbouw bij Futurenet gaat dus nog niet zo snel, maar het gaat sowieso sneller dan als je het geld op een gewone spaarrekening laat staan.



Futurenet, vorige week en nu

Vorige week stond mijn account er zo bij:

Vanochtend zag ik het volgende op mijn dahsboard:



Zo zie je dat mijn 'vermogen' weer een beetje omhoog is gegaan. Zodra het bedrag in mijn online account (het rechter bedrag) op 50 dollar staat kan ik een nieuwe adpack aanschaffen. Dan heb ik eventjes 4 adpacks tot dat de eerste 2 verlopen waardoor de opbouw even iets sneller zal gaan. Een adpack verloopt zodra deze een waarde heeft bereikt van 60 dollar, hoe snel dit gaat is afhankelijk van de winst die Futurenet maak. Je ziet de waarde van je adpacks gedurende de dag oplopen, dit wordt elk kwartier bekeken. De opbouw van mijn adpacks zie je in de afbeelding hieronder:

Zoals ik hierboven al schreef wordt je commissie elk kwartier bijgeschreven, zo zie je de opbouw van commissies in de afbeelding hieronder. Je zit dan ook dat de opbrengst per dag verschilt.

Gemiddeld is de commissie per adpack zo'n 40 cent per dag, in mijn geval met 3 adpacks dus zo'n 1,20 dollar per dag.

Wil je je vermogen sneller laten groeien? Dan kan je ten alle tijden extra geld bij storten om meer adpacks aan te schaffen. Een andere manier om je vermogen sneller te laten groeien is door een team op te bouwen. Stappen mensen bij Futurenet in via jouw persoonlijke link, dan krijg jij een percentage van elke adpack die die persoon aanschaft. Hoe meer mensen in je team, hoe sneller jouw vermogen groeit. En bouwen die mensen ook een team, dan krijg jij ook daar weer een percentage over. Dit gaat door tot 5 lijnen. Wel is het zo dat je het meeste verdiend aan mensen in je eerste lijn.
Er zijn meer manier om je vermogen sneller te laten groeien, hierover schreef ik in de update van vorige week.

Op dit moment heb ik nog geen team opgebouwd, maar jij kan de eerste in mijn team worden als je je aanmeld via deze link. Let bij je inschrijving erop dat achter sponsor staat: dakpan18. Alleen dan kom je in mijn team en kan ik je ook ondersteunen bij alle vragen die je hebt.

Ben jij geïnteresseerd geraakt in Futurenet en wil je in een persoonlijke mail meer uitleg krijgen? Laat me dat weten in een reactie hieronder, ik help je graag verder
Wil jij precies weten welke stappen je moet zetten om je eerste adpack(s) aan te schaffen? Reageer hieronder en ik mail je het stappenplan door!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!