Linkpizza

woensdag 2 januari 2019

5 meest gelezen artikelen in 2018


Top 5 artikelen 2018
Soms is het goed om terug te kijken op de afgelopen periode, wat is er goed gegaan en wat minder. Door dit te analyseren kan je jezelf verbeteren in de aankomende periode. Het eind van het jaar is hiervoor een uitgelezen kans. 

Ik schrijf dit artikel al iets eerder dan dat het gepubliceerd wordt, ook ik heb in december de balans opgemaakt. Ik heb gekeken wat er goed gegaan is en waar ik mezelf wil verbeteren.

Voor dit blog zijn er zeker wel wat verbeterpunten, zo wil ik meer consequent berichten schrijven. De wekelijkse Futurenet updates zitten er wel aardig in, maar buiten dat wil ik ook wat meerwaarde bieden met artikelen waar je wat van kunt leren. En die zijn er het afgelopen jaar nog wel eens bij in geschoten.

Ook heb ik gekeken naar wat de meest gelezen artikelen zijn in het afgelopen jaar:


  1. 5 manieren om extra geld te verdienen
  2. 3 manieren om tijd te besparen in de keuken
  3. Uitkomst voor drukke mensen
  4. Als je doet wat je deed, krijg je wat je altijd kreeg
  5. Passief inkomen
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom dit de meest gelezen artikelen zijn. Allereerst heeft het natuurlijk te maken met de interesse van de lezers. Daarnaast is ook de mate van promotie van groot belang. Hoe vaak heb ik een link naar desbetreffend artikel gedeeld via bijvoorbeeld Twitter, Pinterest en Futurenet?

Daarnaast heb ik meest gelezen artikel ook gedeeld in een Facebookgroep voor Futurenet, waardoor dit artikel door extra veel mensen werd gelezen. Nu ben ik verder niet zo heel actief op Facebook, maar voor het bereik van je blog kan dit zeker wel de moeite waard zijn.


Nu ben ik erg benieuwd, lees je mijn blog vaker? Wat vond jij het meest interessante artikel van het afgelopen jaar? Laat het me weten in een reactie op dit artikel.

En zou je mij willen helpen het aankomende jaar, door artikelen die je interessant vind te delen via je eigen social media kanalen? Alvast bedankt hiervoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!