Linkpizza

maandag 7 januari 2019

Futurenet update 20

Futurenet update 20
De afgelopen week ging het met de commissies bij FutureAdPro een stuk beter dan de week ervoor. Daardoor heb ik in de afgelopen week 21,66 dollar aan commissie ontvangen ten opzichte van 15,85 dollar in de week ervoor.

Dat is een stijging van bijna 37%, niet verkeerd dus. En naar verwachting kan ik over 6 dagen mijn 10e adpack aanschaffen.

Zoals ik in eerdere artikelen al schreef stijgt het aantal deelnemers aan FutureAdPro zo snel dat de servers het niet altijd aankunnen. Daarom is Futurenet achter de schermen druk bezig met een nieuwe versie, deze zal eind van de maand worden gelanceerd.

Om dat mogelijk te maken zal FutureAdpro vanaf 15 januari tijdelijk worden gesloten. Gelukkig kunnen we tot die tijd nog de advertenties klikken en dagelijks commissie ontvangen.




Zoals gezegd, in de afgelopen week liepen de commissies lekker en heb inmiddels bijna mijn geïnvesteerde geld (250 dollar) weer terug verdiend.

Futurenet commissies totaal 7-1-2019


Nu zit ik zoals je hieronder kunt zien op een dagelijkse commissie van ruim 3 dollar:

Futurenet commissies 7-1-2019

Per aangekochte adpack is de stand van zaken als volgt:

Futurenet adpacks 7-1-2019

Het duurt nog even voordat het maximale aantal van 1.000 adpacks is bereikt, maar met elke adpack erbij zal ik telkens sneller nog een nieuwe adpack kunnen aanschaffen tot het moment, eind van dit jaar denk ik, dat ik dagelijks een nieuwe adpack kan aanschaffen.

Uiteindelijk zal dit leiden tot het passieve inkomen waar veel mensen van dromen. Zie het als een basisinkomen, daarnaast kan je gaan doen wat je het liefste doet om je geld te verdienen als dit voor jou niet genoeg is.

Meer weten over FutureAdpro? Stuur me een bericht via het contact formulier en ik beantwoord al je vragen.
Wil je een stappenplan om zelf ook te starten met FutureAdpro? Vraag deze dan aan via het contactformulier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!