Linkpizza

maandag 14 januari 2019

Futurenet update 21

Futurenet update 21
Eindelijk is het dan zover, ik heb mijn complete inleg van 250 dollar terug verdiend en vanaf nu ga ik dus met elke commissie winst maken. Dat geeft een fijn gevoel kan ik je vertellen.

Helaas kon ik geen 10e adpack aanschaffen, zoals ik in mijn update van vorige week al vertelde, FuturenetAdpro gaat een week uit de lucht. Dit omdat het systeem waar het op draaide de enorme groei niet aankon. Nu wordt Adpro 2.0 geïnstalleerd en om alles soepel te laten verlopen is de website een week uit de lucht.

En daarom kon er vanaf afgelopen zaterdag niets meer worden aangekocht en moet ik dus even geduld hebben en dit keer iets langer omdat deze hele week Adpro niet zal werken.

Daar waar ik eerst bang was dat ik het dagelijkse klikken wel eens zou vergeten is het inmiddels zo'n gewoonte geworden dat ik het bijna ga missen...


Hoe zag het er nou afgelopen week eigenlijk uit? Zo'n beetje hetzelfde als de week ervoor, alleen heb ik vandaag nog een commissie gemist, omdat ik te laat was met klikken. dat kost me in dit geval zo'n 1,60. En eigenlijk kost het me dat niet eens, het duurt gewoon een halve dag langer voordat mijn adpacks hun maximale waarde hebben bereikt.

Inmiddels staat de teller op totaal 254,98 dollar:

Futurenet commissies totaal 14-1-19


Verdeeld over de afgelopen dagen zag het er zo uit:

Futurenet commissies 14-1-19

En mijn adpacks hebben nu de volgende waardes:


Langzaam maar zeker ga ik er wel komen. Inmiddels zijn er ook wat mensen in mijn omgeving geïnteresseerd in FuturenetAdpro, dus wie weet wat daar straks uit gaat komen.

Wil jij meer weten over deze manier van geld verdienen? Stuur me dan een bericht via het contactformulier en ik beantwoord je vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!