Linkpizza

maandag 31 december 2018

Futurenet update 19

Futurenet update 19
Niet zo'n hele goede week dit keer bij Futurenet Adpro. Het aantal deelnemers blijft groeien en daardoor kan de website het niet zo goed aan. Futurenet is hier hard mee aan het werk en lanceert in januari een verbeterde en vooral stabielere versie.

Tot die tijd heeft Futurenet Adpro soms wat problemen en deze week uit zich dat in het feit dat er een aantal dagen lang maar 1x commissie is bijgeschreven in plaats van 2x. Dat scheelt dus de helft.

Wel kon ik (zoals verwacht) afgelopen week mijn 9e adpack aanschaffen. Als de commissie, zoals normaal, 2x per dag wordt bijgeschreven heb ik dus ruim 3 dollar per dag aan commissie.

Totaal heb ik nu bijna 212 dollar aan commissie ontvangen, dat is bijna 85% van mijn inleg. Het zal dus niet lang duren en ik heb mijn totale inleg aan commissie terug ontvangen en vanaf dat moment ga ik dus winst maken.


Futurenet commissies totaal 31-12-18


Verdeel over de afgelopen dagen zag het er zo uit:

Futurenet commissies 31-12-18

En inmiddels dus 9 adpacks, per adpack is de waarde nu als volgt:

Futurenet adpacks 31-12-18

Wil jij meer weten over het investeren bij Futurenet? Laat dan een bericht achter via het contactformulier en ik neem contact met je op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!