Linkpizza

maandag 21 januari 2019

Is Futurenet scam?

Nu Futurenet zich bezig houdt met Adpro 2.0 en er afgelopen week dus niets gebeurd is met mijn investering kan ik je dus ook geen update geven over mijn verdiensten. Daarom in dit artikel wat meer informatie over Futurenet en wat het nou eigenlijk is, zoals ik het heb begrepen.

Als je mijn blog al wat langer volgt, dan kan het je haast niet ontgaan zijn dat ik erg enthousiast ben over Futurenet. In augustus heel voorzichtig begonnen heb ik inmiddels binnen 5 maanden mijn totale inleg van 250 dollar terugverdiend.

Mijn adpacks hebben hun maximale waarde nog niet bereikt, dus dat betekent dat ik over alle adpacks dagelijks commissie ontvang. Stel dat ik vanaf nu mijn commissie niet meer opnieuw ga herinvesteren, dan heb ik aan het eind van de looptijd 9 x 60 dollar = 540 dollar, dat is dus een ruime verdubbeling van mijn investering.



De exacte looptijd is altijd afhankelijk van hoe het bij Futurenet gaat, maar grofweg gezien zullen mijn huidige 9 adpacks in augustus wel hun maximale waarde hebben bereikt, dus daarmee kan ik wel veilig zeggen een verdubbeling van mijn investering binnen een jaar tijd.

Dat lukt je met de huidige rentes bij de bank in elk geval niet. En daarom zal ik dan ook door blijven gaan met het herinvesteren van mijn commissies. Zodra de nieuwe Adpro versie online is zal ik mijn 10e adpack kunnen aanschaffen, geheel vanuit ontvangen commissies gefinancieerd

Is Futurenet scam

Regelmatig hoor ik berichten over scam en dat dit met Futurenet het geval zou zijn. Inmiddels heb ik al genoeg succesverhalen gehoord/gelezen van mensen die bijvoorbeeld uit de bijstand zijn gekomen door Futurenet. Als je Futurenet gebruikt op de manier zoals ik het doe, dan zal dat niet zo snel gebeuren kan ik je vertellen.

Futurenet is feitelijk een netwerkbedrijf, net als bijvoorbeeld Tupperware, Herbalife, Jemako en Forever ook netwerkbedrijven zijn. Een manier van werken die door veel Nederlanders ook wel als piramidespel wordt gezien. Niets is echter minder waar. Een netwerkbedrijf beloont je als jij mensen aanbrengt, die ook gebruik gaan maken van de diensten van het bedrijf. En hoe meer die mensen doen die jij hebt aangebracht, hoe meer jij er aan verdiend.

Als je een team opbouwt bij Futurnet dan krijg jij een kleine vergoeding over elke adpack die er binnen jouw team wordt aangekocht. En daar hoef je dus zelf niets voor te doen. Niets? Nou ja, het enige wat je er voor moet doen is dus mensen aanbrengen bij Futurenet. En als je daar goed in bent, als jij goed kan netwerken en je verhaal goed kan overbrengen, dan kan je heel veel geld extra verdienen. Want je verdient niet alleen over de mensen die jij zelf aanbrengt, als die mensen hetzelfde doen als jij, dan verdien jij daar ook weer een beetje aan.

En bij 1 persoon gaat dat niet zo hard, maar stel dat jij 10 mensen aanbrengt en die mensen brengen er elk ook weer 10 aan dan kan het ineens een stuk sneller gaan.

De verhalen over scam komen altijd van mensen die het zelf nog niet hebben uitgeprobeerd. Ik zit in een Facebookgroep met meer dan 3000 'Futurenetters'. Veel van hen zijn, net als ik, voorzichtig met 1 of 2 adpacks begonnen en eigenlijk heeft iedereen in korte tijd meer geld geïnvesteerd, om een sneller rendement te halen. Dat zegt toch al genoeg?

Moet je mensen aanbrengen om geld te verdienen?

Zoals ik dit artikel al begon, heb ik nu mijn geïnvesteerde geld inmiddels terugverdiend en dat heb ik gedaan zonder dat ik mensen heb aangebracht. Je kunt het dus ook alleen doen en ook dan kan je een leuk passief inkomen bereiken, alleen gaat het dan wat minder snel. En je hebt dan een maximum van 1.000 adpacks, wat betekent dat je gemiddeld zo'n 2.000 dollar aan commissie overhoudt elke maand.

Een leuk inkomen voor nog geen 10 minuten werk per dag, voor het bekijken van 10 advertenties. Want dat is de enige voorwaarde om de commissie te ontvangen, je moet elke 24 uur 10 advertenties bekijken.

Wil jij ook een passief inkomen?

Deze manier van extra geld verdienen gun ik jou ook! En het leuke is als jij je aanmeld via deze link investeer je niet alleen in je eigen passieve inkomen, je helpt mij ook mijn doel van 5 ton sneller te bereiken zonder dat het jou iets kost!

Wil jij een stappenplan ontvangen om je eerste adpacks aan te schaffen bij Futurenet? Stuur mij dan een bericht via het contactformulier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!