Linkpizza

maandag 24 december 2018

Futurenet update 18


Futurenet update 18
De spanning stijgt, deze week kan ik mijn 9e adpack gaan aanschaffen. Maar voor het zover is zal ik je eerst meenemen in de cijfers van de afgelopen week. Deze week waren mijn commissies totaal 20,51, ten opzichte van 18,91 dollar vorige week. 1, 6 dollar meer.

Zoals ik al vaker heb gezegd, nu is het nog niet zoveel, maar als je geen 8 maar 800 adpacks zou hebben dan is het ineens 160 dollar per week verschil. En dat is toch mooi meegenomen dacht is zo.

Voorlopig is het nog niet zover, toch ben ik blij met elke stijging en elke adpack die ik extra kan aanschaffen. Voordat ik vanuit commissie mijn eerste extra adpack kon aanschaffen moest ik bijna 7 weken wachten. Sinds de aanschaf van mijn laatste (8e) adpack heeft het naar verwachting 2,5 week geduurd wanneer ik mijn 9e adpack kan aanschaffen. Zo zie je dat het telkens sneller gaat.

Om te laten zien dat je met een kleine investering er ook kan komen heb ik bewust niet heel veel geld in Futurenet gestoken. Uiteraard kan je sneller het maximale aantal adpacks bereiken als je begint met meer adpacks, bijvoorbeeld 10 stuks. Dan je na circa 14 dagen je 1e extra adpack vanuit commissie aanschaffen.

Voor nu even genoeg over de toekomstverwachtingen, ik neem je mee in de cijfers van de afgelopen week:

Futurenet commissies totaal 24-12-18

Inmiddels heb ik 196,09 dollar aan commissie ontvangen. Het grootste deel hiervan heb ik weer herinvesteerd in nieuwe adpacks en zodra mijn online account weer op 50 dollar staat zal ik weer een nieuwe adpack aanschaffen. Mijn doel is om zo snel mogelijk het maximale aantal van 1.000 adpacks te halen zonder er uit mijn privé geld nog meer geld in te stoppen.

Lees ook mijn artikel met 5 manieren om extra geld te verdienen (waarmee je vervolgens weer meer adpacks kunt aanschaffen)

De dagelijkse commissies van de afgelopen dagen zagen er als volgt uit:
Futurenet adpro commissies 24-12-18

Op dit moment heb ik dus 8 adpacks, in het volgende overzicht kan je zien wat de waarde per adpack is. Zodra de maximale waarde van 60 dollar is bereikt komt de adpack te vervallen. Zoals je kunt zien duurt het nog wel even voordat dit het geval is:

Futurenet adpro adpacks 24-12-18

Ik blijf elke week enthousiaster worden over deze verdien mogelijkheid bij Futurenet. Het leuke is dat je met de adpacks advertenties kan maken voor je eigen bedrijf. Heb je geen eigen bedrijf dan kan je natuurlijk een advertentie maken voor iemand anders, bijvoorbeeld een ondernemer uit je familie of voor een goed doel.

Een andere mogelijkheid, waarmee je ook nog geld kan verdienen, is om je aan te melden bij een affiliateprogramma, of een partnerprogramma van een grote webshop zoals Coolblue of bol.com. Als iemand via jouw link een aankoop doet, krijg jij daarover een kleine vergoeding. Zo heb ik advertenties lopen voor booking.com.

Ben jij net zo enthousiast geworden als ik over Futurenet en wil je ook starten? Laat een reactie achter via het contactformulier en je krijgt van mij een stappenplan in je mailbox
Wil jij  eerst rustig een kijkje bij Futurenet? Het is tenslotte ook een social mediaplatform, waarvoor je je gratis kunt aanmelden. Meld je aan via deze link en let wel even op of bij sponsor 'dakpan18' staat. In dat geval kom je in mijn team en kan ik je helpen met al je vragen als je later besluit te investeren in Futurenet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!