Linkpizza

maandag 10 december 2018

Futurenet update 16

Futurenet update 16
Vorige week had ik 13,21 verdiend met commissies bij Futurenet Adpro, afgelopen week is dat gestegen naar 18,99 dollar. Deze stijging heeft onder andere te maken met het feit dat ik in de voorlaatste week grotendeels 5 adpacks had, inmiddels heb ik afgelopen vrijdag mijn 8e adpack kunnen aanschaffen.

Dit heb ik deels gedaan vanuit mijn online account bij Futurenet, het andere deel was nog afkomstig van mijn verdiensten bij onder andere Euroclix. Bij Euroclix krijg je een vergoeding voor je online aankopen bij diverse webshops zoals Bol.com en is het ook mogelijk om geld te verdienen met het invullen van enquêtes.

Lees ook mijn artikel waarin ik 5 manieren om extra geld te verdienen uitlicht.


Totaal heb ik nu 250 dollar geïnvesteerd in Futurenet Adpro, 150 dollar voor de eerste 3 adpacks, de overige 100 dollar komen uit mijn verdiensten van onder andere Euroclix. Dit is met elkaar goed voor 5 adpacks, de overige 3 adpacks kon ik aanschaffen vanuit mijn verdiende commissie. Die commissie wordt 2x per dag bijgeschreven en zodra je online tegoed 50 dollar bedraagt kan je weer een nieuwe adpack aanschaffen. Nu ik 8 adpacks heb gaat het een stuk sneller, naar verwachting kan ik met Kerst mijn 9e adpack aanschaffen.

Totaal heb ik aan commissies nu 156,67 dollar verdiend, dat betekent dat ik mijn eerste inleg dus al terug heb.

Futurenet commissies totaal 10-12-18

 Zoals je hieronder kunt zien lopen mijn commissies per dag nu op, vanaf zaterdag telt het 9e adpack ook mee:

Futurenet commissies 10-12-18

Ook kan je goed zien wat je per adpack aan commissie hebt verdiend, dit ziet er voor mij nu zo uit:

Futurenet adpacks 10-12-18


Zo zie je dat je met een relatief kleine investering en de nodige dosis geduld toch een klein vermogen kunt opbouwen. Totaal kan je 1.000 adpacks bezitten, als je dat hebt bereikt dan heb je een leuk bedrag aan commissie elke maand. En dit kan nog hoger worden als er mensen via jou ook mee gaan doen met Futurenet Adpro.

Op dit moment heb ik nog geen mensen in mijn team, dus mijn commissies zijn enkel gebaseerd op de adpacks die ik heb aangekocht.

Met Futurenet is het mogelijk om een passief inkomen op te bouwen, het enige wat je hiervoor hoeft te doen is dagelijks op 10 advertenties te klikken en je hebt wat geduld nodig 😊.

Wil jij de eerste in mijn team worden? Dat kan! Meldt je dan aan via deze link. Let daarbij wel op dat er bij sponsor 'dakpan18' staat. Alleen in dat geval kom je in mijn team en kan ik je ook helpen met al je vragen.

Wil jij een stappenplan ontvangen hoe je je eerste adpacks kunt aanschaffen? Stuur mij dan een bericht via het contactformulier en ik stuur het je toe. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!