Linkpizza

maandag 3 december 2018

Futurenet update 15

Futurenet update 15
In één week tijd 13,21 dollar verdiend aan commissies, ten opzichte van 13,11 dollar in de week ervoor. Dat is weinig verschil dit keer. Op zich niet zo gek, want het grootste deel van de week had ik net als de week ervoor 5 adpacks.

Toch eindigde ik de week met 7 adpacks, was in de mogelijkheid om maar liefst 2 adpacks erbij aan te schaffen doordat ik 70 euro kon laten uitbetalen bij Euroclix. Dit kon ik aanvullen met mijn verdiende commissies en zo kwam ik aan de benodigde 100 dollar voor 2 extra adpacks.

Lees ook mijn artikel over wat adpacks nu eigenlijk zijn.
Zoals ik in mijn artikel met 5 tips om extra geld te verdienen als schreef vul ik onder andere enquêtes in waar ik wat geld mee verdien.
Niet alles betaald even goed, maar alle beetjes die ik hiermee verdien spaar ik op om extra adpacks aan te kunnen schaffen. Het rendement van adpacks is vele malen hoger dan de rente die je krijgt bij de bank en op deze manier kan ik mijn vermogen sneller laten groeien. Ik heb nog wat geld staan en zodra mijn commissies weer voldoende zijn zal ik mijn 8e adpack kunnen aanschaffen, naar verwachting is dat nog deze week.

Mijn commissies van de afgelopen week zagen er zo uit:

Futurenet commissies 3-12-18

Inmiddels heb ik 220 dollar geïnvesteerd, 150 dollar in de eerste week en afgelopen week nog eens 70 dollar. Hiervan heb ik nu dus ruim 137 dollar terugverdiend.

De commissies van de afgelopen dagen zagen er zo uit:

Futurenet commissies

En de verdiensten per adpacks zijn op het moment als volgt:

Futurenet Adpaxks 3-12-18

Toen ik met Futurenet begon had ik begrepen dat het ongeveer 4 maanden zou duren tot je adpack zijn maximale waarde van 60 dollar heeft bereikt. Dat zal niet het geval zijn. De commissies wisselen per dag, de ene keer krijg je meer, de andere keer wat minder.

Op dit moment ben ik ruim 3 maanden bezig, ik verwacht dat het nog zo'n 2 maanden duurt voordat mijn eerste 2 adpacks samen 120 dollar waard zijn. Wat langer dus dan verwacht, maar nog steeds een hoger rendement dan bij de bank.

Voor mij dus geen reden om te stoppen, in tegendeel: ik ben enthousiaster dan ooit! Dat is dan ook de reden dat ik er juist meer geld in stop, ik wil graag zo snel mogelijk meer adpacks hebben.

Wil jij weten hoe je start bij Futurenet? Stuur mij een bericht via het contactformulier en ik stuur je een stappenplan toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!