Linkpizza

maandag 17 december 2018

Futurenet update 17


Futurenet update 17
Deze week heb ik iets minder verdiend met Futurenet Adpro, dan de week ervoor. Dit kan 2 oorzaken hebben: allereerst had ik hetzelfde aantal adpacks en de commissies wisselen dagelijks.

Dat is echter dit keer niet het geval geweest, ik was 1 dag te laat met het klikken van mijn 10 advertenties. Hierdoor heb ik maar de helft van de dagelijkse commissie ontvangen. Op zich is dat niet zo heel erg, duurt het alleen iets langer voordat mijn adpacks hun maximale waarde van 60 dollar bereiken.

Uiteindelijk heb ik in de afgelopen week toch €18,91 aan commissie ontvangen voor 8 adpacks. Naar verwachting kan ik medio volgende week (met kerst?) mijn 9e adpack aanschaffen vanuit mijn online account.





Inmiddels heb ik ruim 175 dollar aan commissie gekregen, daarmee heb ik zo'n 70% van mijn totale inleg terugverdiend.

Totaal commissie Futurenet 17-12-18

De commissies per dag waren als volgt:

Commissies Futurenet 17-12-18


Inmiddels heb ik dus 8 adpacks gekocht, 5 stuks met eigen geld en 3 adpacks heb ik kunnen aanschaffen via mijn commissies.

Futurenet adpacks 17-12-18

Zoals je inmiddels hebt kunnen zien als je mijn blog regelmatig leest worden de commissies telkens hoger doordat ik de verdiende commissies herinvesteer in nieuwe adpacks. Nu gaat dat nog langzaam, maar met elke adpack erbij zal het weer wat sneller gaan.

Het uiteindelijke doel is het maximale aantal van 1.000 adpacks te halen, waarmee ik naar verwachting zo'n 2.000 dollar per maand aan commissie zal verdienen (na aftrek van de adpacks die opnieuw moeten worden aangekocht omdat ze hun maximale waarde van 60 dollar hebben bereikt).

Als je 1.000 adpacks hebt dan heb je dus je eigen passieve inkomen, want laten we eerlijk zijn: 10 advertenties per dag aanklikken om zo'n bedrag per maand te kunnen ontvangen is geen moeite toch?


Wil jij ook een passief inkomen opbouwen met Futurenet? Meld je dan nu aan via deze link. Let erop bij aanmelden dat er bij sponsor 'Dakpan18' staat. Alleen dan kom je in mijn team en kan ik je helpen met al je vragen.



Wil jij een stappenplan ontvangen om je eerste adpacks aan te schaffen? Stuur me dan een bericht via het contactformulier, deze vind je in de rechterbalk op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!