Linkpizza

maandag 5 november 2018

Futurenet update 11



Een passief inkomen is iets waar veel mensen van dromen, maar bijna net zoveel mensen hebben geen idee hoe ze dat kunnen bereiken. Een inkomen waar je nauwelijks iets voor hoeft te doen, want eerlijk gezegd een inkomen waar je helemaal niets voor hoeft te doen bestaan naar mijn idee niet.

Een passief inkomen kan je op meerdere manieren bereiken. Eén van de beste manieren is door te investeren in vastgoed. Panden kopen en ze verhuren. Alleen is daar wel een startkapitaal voor nodig, vaak een bedrag wat voor veel mensen niet is weggelegd. Een online product aanbieden is ook een manier van passief inkomen. Een cursus schrijven en deze verkopen. Daar gaat heel veel tijd (en geld) in zitten en voordat je hier een passief inkomen uit kunt halen ben je lange tijd verder.

Toen ik Futurenet ontdekte bedacht ik me dat dit een manier is die voor nagenoeg iedereen is weggelegd. Want zelfs met een minimale investering van slechts 50 dollar is het mogelijk om uiteindelijk een passief inkomen te creëren met Futurenet.


Nou is het wel zo als je 50 dollar investeert, het wel langere tijd zal duren voordat je dit gaat bereiken. Zelf begon ik in augustus met 150 dollar. Inmiddels heb ik hiervan bijna 60% terug verdiend in nog geen 2,5 maand tijd:

Futurenet commissies totaal 5-11-18

Commissies per dag

De commissies die je ontvangt verschillen per dag. Dit heeft te maken met hoe het gaat met Futurenet. Net als bij een investering in andere bedrijven. Voor de afgelopen periode zag het er zo uit:

Commissies 5-11-18


Zoals ik in de update van vorige week al schreef heb ik een paar dagen commissie gemist door werkzaamheden bij Futurenet. Dit heeft geen invloed op het eind bedrag, alleen op de tijd die het duurt voordat mijn adpacks de waarde van 60 dollar hebben bereikt.

Adpacks

Op dit moment heb ik 4 adpacks die allen een andere waarde vertegenwoordigen:

Futurenet adpacks 5-11-18


Een passief inkomen, dat gun ik jou ook. Wil jij weten welke stappen je moet nemen om te beginnen bij Futurenet? Stuur me dan een bericht via het contactformulier.


Wil je direct een kijkje nemen bij Futurenet? Meld je dan aan via deze link en je komt in mijn team. Als lid van mijn team kan je met al je vragen bij mij terecht en zal ik je ondersteunen met tips over hoe je nog meer uit je Futurenet account kunt halen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!