Linkpizza

maandag 19 november 2018

Futurenet update 13


Futurenet update 13
Nog geen 3 maanden bezig met Futurenet en ik heb vorige week al mijn 5e adpack kunnen aanschaffen. Het leuke is dat als ik nu mijn commissies niet meer zou herinvesteren ik over circa 4 maanden 5 x 60 dollar kan incasseren. Dat is dus 300 dollar en daarmee een verdubbeling van mijn inleg in zo'n 7 maanden tijd!

Ik word met de dag enthousiaster over Futurenet en ik gun jou ook zo'n rendement op je geld. Wil jij meer weten over hoe jij ook zo'n rendement kan halen? Lees dan gauw verder, onderaan het artikel staat meer informatie.

Zoals elke week laat ik je ook vandaag weer zien wat er de afgelopen tijd is gebeurd binnen mijn Futurenet Adpro account.






Afgelopen week heb ik zoals hierboven al gezegd mijn 5e adpack kunnen aanschaffen, ik vind dat elke keer weer een erg leuk moment. In augustus ben ik begonnen met 3 adpacks ter waarde van 150 dollar. Inmiddels heb ik aan commissie al meer dan tweederde terug verdiend. Elke keer als mijn tegoed weer op 50 dollar staat koop ik van dat bedrag een nieuwe adpack. Totaal en commissies heb ik tot nu toe 111,36 dollar verdiend. Een week geleden was dit nog 100, 07 dollar. Dat is totaal 11,29 dollar in 1 week tijd.
Commissies futurenet totaal 19-11-18

Elke dag wisselt de commissie die je ontvangt, dit heeft te maken met hoe het bij Futurenet gaat. Hieronder zie je de commissies per dag, van de laatste dagen:

Futurenet commissies 19-11-2018

Zoals gezegd heb ik nu 5 adpacks, waarmee mijn dagelijkse commissie dus wat hoger is dan een week geleden. En het duurt nog even voordat mijn 1e adpacks komen te vervallen, dat gebeurd zodra ze 60 dollar waard zijn.

Futurenet adpacks 19-11-2018

Zoals ik begon met mijn artikel, ik gun jou ook zo'n rendement op je geld. Je kunt met elk gewenst bedrag instappen. Zelf heb ik ervoor gekozen om het met een relatief laag bedrag te doen, zodat ik kan laten zien dat je geen kapitalen hoeft te investeren om een rendement te behalen. Het is natuurlijk wel zo dat hoe meer je investeert, hoe sneller je meer adpacks kunt aanschaffen en hoe sneller het vervolgens gaat.


Wil jij alvast een kijkje nemen bij Futurenet? Meld je dan gratis en geheel vrijblijvend aan via deze link.



Wil jij een stappenplan ontvangen, om eenvoudig je eerste investering te doen bij Futurenet? Stuur mij dan een bericht via het contactformulier en ik stuur het je zo snel mogelijk door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!