Linkpizza

maandag 26 november 2018

Futurenet update 14

Futurenet update 14
Zoals elke maandag deel ik ook vandaag weer mijn informatie over mijn investering bij Futurenet Adpro. Inmiddels 3 maanden op weg en 2 adpacks meer dan waar ik mee ben begonnen. Het rendement bij Futurenet is zeer zeker hoger dan bij een spaarrekening, wat mij alleen maar meer motiveert om door te gaan.

Ik vind het vooral erg leuk dat je al vrij snel resultaat ziet, doordat de commissie dagelijks twee keer wordt bijgeschreven in je account. Zodra je account een bedrag van 50 dollar heeft bereikt is het mogelijk om weer een nieuwe adpack aan te schaffen. Je kan er ook voor kiezen dit niet te doen en te wachten tot je adpack zijn maximale waarde van 60 dollar heeft bereikt. Dan kan je een uitbetaling aanvragen.

Ik kies ervoor om zodra ik 50 dollar in mijn account heb staan dit bedrag te herinvesteren in een nieuwe adpack. Zo groeit mijn geld bij Futurenet een stuk sneller dan het op een spaarrekening groeit.

In de afgelopen week heb ik 13,11 dollar verdiend met mijn 5 adpacks. Vorige week was dat nog 11,29. Zo zie je dat met elke adpack erbij de commissies groter worden. In totaal kan je maximaal 1.000 adpacks aanschaffen, als je dit maximale aantal hebt bereikt dan kan je een maandelijks inkomen uit Futurenet halen, wat enigszins afhankelijk van de commissies om en nabij de 2.000 dollar zal zijn.

Commissies Futurenet totaal 26-11-2018


Zoals je hierboven ziet heb ik totaal bijna 125 dollar aan commissies ontvangen. Dit is echter niet het bedrag wat ik nu kan laten uitbetalen omdat ik deze commissie dus heb herinvesteerd in nieuwe adpacks. Zoals ik in eerdere artikels ook heb geschreven heb ik ervoor gekozen om maximaal 150 dollar eigen geld er in te steken. Niet omdat ik er geen vertrouwen in heb, maar juist om te kunnen laten zien wat je kunt bereiken met een relatief lage investering. Je kunt al starten met 50 dollar en je kan zoveel bijstorten als je zelf natuurlijk wilt. Hoe meer je zelf investeert, hoe sneller het natuurlijk gaat!

De afgelopen week waren de dagelijkse commissies niet slecht, zoals je hieronder kunt zien:

Futurenet commissies 26-11-18

En de waardes die mijn adpacks op het moment vertegenwoordigen:


Ben jij ook op zoek naar een extra inkomstenbron en wil je meer weten? Stuur mij gerust een bericht via het contactformulier.
Ben je net zo enthousiast als ik over Futurenet en wil je je direct aanmelden? Dat kan via deze link. Let erop dat bij 'sponsor' dakpan18 staat, dan kom je in mijn team en kan ik je ondersteunen met tips en trucs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!