Linkpizza

maandag 12 november 2018

Futurenet update 12

Futurenet update 12
Elke week laat ik je hier zien wat er is gebeurd bij mijn account bij Futurenet. Op 24 augustus 2018 begon ik met de aanschaf van 2 adpacks ter waarde van 100 dollar, een paar dagen later kocht ik er nog een adpack van 50 dollar bij.

Mijn totale investering tot nu toe is dus 150 dollar geweest, waarvan ik nu in nog geen 3 maanden al tweederde heb terugverdiend.

Telkens als de waarde in mijn online account bij Futurenet richting de 50 dollar gaat, stijgt de spanning weer. Wanneer kan ik een nieuwe adpack aanschaffen? Want met meer adpacks is mijn dagelijkse commissie hoger en groeit mijn vermogen ook sneller.

Op dit moment is de waarde van mijn online account ruim 45 dollar, wat betekent dat ik voor de volgende update een nieuwe (5e) adpack kan aanschaffen.
De laatste weken is de dagelijkse commissie vrij hoog, als dit zo blijft deze week dan zal ik dit woensdagavond of donderdag kunnen doen.

De cijfers

Wat is de stand van zaken tot nu toe? Zoals je aan het begin van dit artikel hebt kunnen lezen is de totale commissie nu ruim 100 dollar, tweederde van het bedrag wat ik heb geïnvesteerd in Futurenet:

Commissie totaal 12-11-18

Vorige week was dat bedrag nog 89 dollar 90, ik heb in 1 week tijd met slechts 4 adpacks dus 10,17 dollar verdiend met alleen maar 5 minuten advertenties klikken per dag. Nu is dit nog niet zoveel, maar stel je eens voor hoe het is als je 40, 400 of het maximale 1.000 adpacks hebt...

Disclaimer: de commissies verschillen per dag, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

De commissies per dag zagen er zo uit:

Commissies Futurenet 12-11-2018


De waardes van mijn 4 adpacks zien er op dit moment zo uit:

Adpacks 12-11-2018

Aanschaf nieuwe adpack

De waarde van mijn online account is op dit moment ruim 45 dollar, dat betekent dat ik nog deze week een 5e adpack kan aanschaffen. Dat is iets meer dan 1 maand na de aanschaf van mijn vorige adpack die ik op 12 oktober aankocht. 

Met 5 adpacks in mijn bezit zal ik (met de huidige commissies) binnen 4 weken een nieuwe adpack kunnen aanschaffen. Met 6 adpacks zal het iets meer dan 3 weken duren en daarna zal het telkens sneller gaan.

Ben je overtuigd en kan je meer geld missen kan je er natuurlijk ook voor kiezen om direct meer adpacks aan te schaffen. Bijvoorbeeld door 500 dollar te investeren en gelijk te beginnen met 10 adpacks. Heb je minder geld te besteden en wil je toch beginnen? Je kunt al beginnen met een adpack van 10 dollar, alleen duurt het dan wel heel lang voordat je er een serieus inkomen uit kunt halen.

Wil jij ook een hoger rendement op je geld dan je bij de bank krijgt? Meld je dan direct aan bij Futurenet via deze link..
Heb je nog aanvullende vragen? Stuur me dan een bericht via het contactformulier en ik zal je zoveel mogelijk informatie geven





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je reactie wordt zo snel mogelijk gepubliceerd. Bedankt voor je feedback!